понеділок, 15 січня 2018 р.

Результативність освітнього процесу

Будь-яке середовище,у тому числі й освітнє, впливає на життєдіяльність людини, яка існує в ньому, тому що являє собою сукупність матеріальних засобів,духовних цінностей, міжособистісних відносин. Найбільш необхідним для дитини-дошкільника є види діяльності над яким працює наш садочок:
-          Гра
-          Спілкування
-          Експериментування
-          Образотворча і художньо-театралізована діяльність

-          Дитяча праця і самообслуговування.
Враховуючи вимоги Базового компоненту дошкільної освіти та програми «Дитина» ДНЗ «Калинка» проводить спостереження за рівнем компетентності дошкільників за освітніми лініями.
Результативність освітнього процесу за І півріччя молодша група
Результативність освітнього процесу за І півріччя старша група
Отже, більшість дітей ДНЗ «Калинка» володіють знаннями та навичками відповідно до освітніх ліній Базового компонента та вимог освітньої програми «Дитина». Моніторинг знань,умінь,навичок за лініями розвитку показав, що середні результати належать таким лініям «Здоров`я та фізичний розвиток», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Дитина в соціумі»,»Дитина в світі культури», «Дитина в природному довкіллі», «Гра дитини». Низькі показники належать таким освітнім лініям: «Мовлення дитини». Отож, особливу увагу слід надати мовленню дитини, як в молодшій групі, так і в старшій групі. Тому в ІІ півріччі наш дитячий садок працюватиме над проблемою розвитку мовлення, адже мовлення є невичерпним  багатством, яким природа обдарувала людину


Немає коментарів:

Дописати коментар

HTML line